Steeds dichterbij huis - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van familie van der Weele - WaarBenJij.nu Steeds dichterbij huis - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van familie van der Weele - WaarBenJij.nu

Steeds dichterbij huis

Blijf op de hoogte en volg familie van der Weele

25 Februari 2015 | Nicaragua, Granada

Lieve allemaal,

Dit gaat ons laatste reisverslag zijn! Wij hopen dat jullie een klein beetje hebben meegenoten van dit geweldig intense fantastische avontuur!

Waar ga ik beginnen :)
We hebben weer zulke gave dingen gezien en gedaan. De hangbruggen waren (vooral voor ro) een toffe manier om het tropische woud op een andere manier te leren kennen. Faas vond het geweldig. Ik ben stoer hè mama!

In the hotsprings heerlijk kunnen relaxen aangezien er 10 nonnen aan het zwemmen waren, die onze kids vermaakt hebben.

Verder nog op het programma de afgelopen weken;

Monet verde; nanda heeft als aap door de bomen geslingerd aan " ijzeren lianen" en verbleven in een prachtig houten huisje gesitueerd op een biologische farm. Elke dag vers fruit, van eigen land, heerlijk! En de mooiste zonsondergang in de bergen.

Prachtige stranden bezocht in de omgeving van Liberia.

En daarna naar DE verrassing van onze reis; Nicaragua
Wat een prachtig land en wat een fantastisch vriendelijke mensen.

Na een stempel, papiertje invullen, betalen, koorts opnemen ivm ebola, stempel, controle, papieren invullen, wachten, slepen met al je spullen, stempel..... Ben je over de grens :)

Het eiland ometeppe met zijn vulkanen is echt een paradijs. Op de heenweg nogal een extreem boottripje gehad. (Sorry ouders we zullen dit jullie kleinkinderen niet meer aandoen!) met 360 personen op een bootje geschikt voor ongeveer 50. Golven water in de boot, beetje te heftig voor een familievakantie ;)

De jongens hebben voor het eerst paardgereden over het strand. Loet ging uit zijn dakkie. Hij roept nu de hele dag paard paard. Wel van kamer moeten wisselen aangezien er 3x een tarantula ( vogelspin) besloten had ons terras en onze badkamer te bezoeken. We kregen een gratis diner aangeboden, dan wee te het wel ;)

Als welkome afwisseling van al het natuurgeweld een bezoek gebracht aan Granada. Wat een gave stad. En raad eens..... Het was CARNAVAL: dus toch nog een optocht! Verbleven in hotel Con corazon, met stip op 1 van beste hotels met een missie.

Na een bezoek aan de uitermate active vulkaan Masaya, nu terug in Costa rica.

De komende dagen heerlijk naar het strand toe in de badplaatsen Samara en Manuel antonio. Dan door naar san José en. Of 2 daagjes in Miami.

Daarna is het helaas vamos à la casa.

Wij gaan nog even genieten!!!!!!!!

Wij kijken ernaar uit jullie weer te zien.

XXX xx

Ps: inmiddels ook ervaren hoe het is om een agent om te kopen, mede dankzij een Oscarwaardig optreden van Ro

• 25 Februari 2015 - 06:53

Kerstin :

Te gek, te gek! Wauwie!!! Wat een belevenissen!
    Echt gaaf. Ook wel weer fijn dat jullie bijna thuis zijn
    (Ook al betekent dat voor mij dat ik, na 5 mnd thuis, ook weer aan het werk moet!)
    Geniet de komende dagen nog van de mooie trip en van elkaar!!
    Voorzichtig en tot snel!
    -x-

• 25 Februari 2015 - 08:35

Ruud:

Wat een verhaal weer, gaaf!!
    Geniet nog even van de laatste avonturen daar en tot snel! :)

• 25 Februari 2015 - 14:43

Monika :

Gaaf...super...bedankt voor de informaties en mooie foto. Nu nog de laatste dagen genieten en in 3 weken zien wij elkaar al weer...time flies!!!!! x

• 25 Februari 2015 - 15:42

Janneke En Henk:

Lieve Nan en Ro, Faas en Loet. Jullie hebben mooie dingen gezien en lieve dieren ontmoet, op een enkele na dan, heerlijk gezwommen etc. Nog een paar dagen ontspannen en genieten van het zonnetje en doe dat maar flink, want in NL heerst nog steeds de griep en wie weet gaat dat nu aan jullie voorbij...
    Natuurlijk missen we jullie, maar dat is logisch. We vinden dat de kids, op de foto's in ieder geval, gegroeid zijn, en volgens ons hebben ze zich aan het ritme van reizen aangepast. Pa gaat zaterdag de auto bij Leontien uit de garage zien te toveren en komt jullie maandag op Schiphol halen. We zijn benieuwd naar jullie live-story's en wie weet kan Ro in maffia-films zijn nieuwe job vinden?? Dikke knuffel van Pa en Janneke

• 25 Februari 2015 - 22:11

Dave En Veerle:

he fam van der Weele,

wat leuk om te lezen dat jullie het naar de zin hebben. hahaha Ro je kinderen geen hoogtevrees, papa wel :), maar ben benieuwd naar het oscarwaardig optreden van Ro.

wat is de tijd snel gegaan zeg. we zijn benieuwd naar al jullie verhalen en zin om weer bij te praten.

veel plezier nog de laatste weken.

Liefs Dave & Veerle en de kids

• 25 Februari 2015 - 22:14

Marije:

Heeee!! Wel dat klinkt weer super allemaal... Nog even genieten en dan terug naar t koude Nederland... Tot snel!!

• 25 Februari 2015 - 22:25

ZOOOOO LEUK!!!! xxx

• 01 Maart 2015 - 10:21

Petra:

Hi Nan,

Wat een gave reis zijn jullie toch aan het maken!!! En wij maar ploeteren hier :-).... Geniet nog van de laatste dagen!! We zijn heeeeel blij als je weer op de academy rond loopt!

Tot snel!

Liefs Petra

• 02 Maart 2015 - 13:37

Anouk:

Hey meiske,

Wat een ontzettend mooie verhalen allemaal. Geniet nog even van de laatste daagjes en als jullie terug komen dan schijnt hier de zon inmiddels ook weer.

Tot snel en een dikke zoen,
    Anouk