De echte voorpret is begonnen - Reisverslag uit Breda, Nederland van familie van der Weele - WaarBenJij.nu De echte voorpret is begonnen - Reisverslag uit Breda, Nederland van familie van der Weele - WaarBenJij.nu

De echte voorpret is begonnen

Blijf op de hoogte en volg familie van der Weele

04 Januari 2015 | Nederland, Breda

Natuurlijk hebben we de afgelopen maanden onze reis uitgestippeld en vaak stilletjes gedroomd over dit avontuur, maar nu zijn ECHT de laatste dagen aangebroken. We hebben een strakke planning gemaakt voor de laatste 4 dagen.

We hebben keurige lijstjes gemaakt van wat mee te nemen, daar te kopen, wat in de koffer, wat in de handbagage. Ik geloof dat we nog nooit zo voorbereid op vakantie zijn gegaan. Normaal moeten we altijd 5 minuten voor vertrek nog rennen en vliegen.

Vrijdag om 05.15 uur vertrekken we naar schiphol. Na een vlucht van ongeveer 10 uur is de eerste stop Orlando!

Super leuk dat je ons volgt en we zullen proberen zo veel mogelijk met jullie te delen.

Lets GO!!!

• 04 Januari 2015 - 21:56

Kerstin, Niells & Ises:

Lieverds, heeeel veel plezier!
    Geniet met z'n viertjes!
    Wij gaan jullie missen :-(
    Dikke -x- van ons

• 04 Januari 2015 - 22:40

Laura:

Nog een paar nachtjes!!!! Verheug me nu al op foto's en gekke verhalen xxx

• 05 Januari 2015 - 11:02

Monika:

Kan niet wachten tot ik het eerste echte reisverslag kan lezen en dan uit Amerika. Ik wens jullie een goede reis naar Orlando. Nog 4 keer slapen en dan gaan jullie. Veel plezier xxx

• 05 Januari 2015 - 11:16

Liesbeth:

Lekker genieten met z'n viertjes. Goede vlucht en veel plezier.
    xxx
    Liesje

• 06 Januari 2015 - 08:26

Claudia:

Oei spannend het echte vertrek komt steeds dichterbij, heel veel plezier en geniet ervan!!